loading...
لباس خواب زنانه
فروشگاه لباس خواب زنانه بازدید : 27 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

 رنگ گرمی است که برانگیزاننده هیجانات قوی و نشانگر عشق، حرارت و صمیمیت است. این رنگ به وجود آورنده احساس شور و هیجان و در عین حال تحریک کننده احساس خشم و عصبانیت است.


از نظر روانشناسی رنگ سرخ بسیار روح افزا و جان بخش است. این رنگ به لحاظ داشتن خصوصیات خود باعث می‌شود كه چاكراها به حركت و تلاش وادار شوند. قرمز با انتقال انرژی شدید خود باعث می‌شود كه تحریكات و احساسات فیزیكی بیدار شده و همین بیداری آنها را به شدت فعال می‌سازد. از سوی دیگر این رنگ احساسات مربوط به انتقام، كینه، بی‌منطقی و جسارت را نیز به هیجان می‌آورد. اگر مقدار رنگ قرمز بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، منجر به ناملایمات احساسی و افسردگی‌های ناپایدار می‌شود.
انتخاب یک لباس به رنگ سرخ
رنگ سرخ می تواند در درمان سرماخوردگی‌، ناراحتی‌های ناشی از گردش خون، عفونت نایژه‌ها و ریه مفید واقع شده و اثر درمانی بر آنها داشته باشد. رنگ قرمز باعث افزایش حرارت بدن انسان شده، گردش و فشار خون را افزایش می دهد، بنابراین برای درمان فشار خون پایین مناسب است.

ویژگی‌هایی مانند افزایش ضربان قلب، تعریق و فشار خون باعث می‌شود اغلب افراد در صورت وجود مقدار زیاد رنگ قرمز در محیط، احساس ناآرامی و هیجان کنند، اما رنگ‌های معتدل‌تر مانند سرخابی و صورتی، رنگ‌هایی گرم و بسیار لطیف هستند و مجموعه‌ای از سایه‌های مختلف رنگ سرخابی باعث آرامش عضلات و رفع گرفتگی و خستگی آنها می‌شود.

فروشگاه لباس خواب زنانه بازدید : 35 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

لباس آبی نشانه چیست آبی پررنگ نشانه وقار است بنابراین گوشواره‌ها و گردنبندهایی از این رنگ شخص را سنگین‌تر جلوه می‌دهد. آبی نشانه نظافت و پاکیزگی نیز هست، به همین دلیل است که بسیاری از دندانپزشکان و کادر بهداشتی از این رنگ در لباس‌هایشان استفاده می‌کنند.

هرچند استفاده از رنگ‌های ملایم در طراحی لباس خانم‌ها، شخصیت آنها را ملایم‌تر نشان می‌دهد اما استفاده کامل از مجموعه‌ای از رنگ‌های سرد احساس منفی را به بیننده منتقل می‌کند، بنابراین استفاده از رنگ‌های گرم و زنده در ترکیب لباس کار مناسبی است.

برای ایجاد هماهنگی بین لباس آبی و لباس‌های دیگر می‌توان از رنگ‌های مكمل استفاده کرد. نارنجی رنگ مکمل آبی است و زمانی که کنار آن قرار می‌گیرد از سرمای آبی کاسته و شور و هیجان را به آن اضافه می‌کند. همچنین استفاده از رنگ بنفش یا قهوه‌ای در کنار آبی برای کسانی مناسب است که به رنگ‌های گرم و زنده علاقه نداشته و در عین حال می‌خواهند از سردی لباس‌های خود کم کنند.

فروشگاه لباس خواب زنانه بازدید : 34 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

نکات مهم در مورد انتخاب لباس خواب راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد

لباس مجلسی-عروسی باشد یا جشن نامزدی یا یک مهمانی خودمانی. فرق چندانی نمی کند. بسیاری از خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی و لباس شب ، دوباره احساس می کنند که چاق تر شده اند و لباس مجلسی مناسب خود را پیدا نمی کنند. خصوصا اگر قرار باشد در جشن عروسی یا مهمانی مهمی شرکت کنید ، کار شما دشوار تر خواهد شد. اما نگران نباشید!

آیا دوست دارید 5 کیلوگرم لاغر تر نشان داده شوید بدون اینکه حتی یک کیلوگرم وزن کم کنید؟ در اینجا 5 راز در انتخاب مدل لباس مجلسی مناسب را به شما خواهیم گفت که با رعایت آنها می توانید چاقی خود را تا حد زیادی پنهان کنید.

راز اول در انتخاب لباس مجلسی: لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.

یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

راز دوم در انتخاب لباس مجلسی: لباس یقه هفت بپوشید

لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریکتر به نظر خواهند رسید. لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاهها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کنند و باعث می شوند که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از نظر ها پنهان بماند. به طور ناخودآگاه این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نیز نشان می دهند. برای کامل تر کردن این ترکیب می توانید از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.

راز سوم در انتخاب لباس مجلسی: دامن های بالای زانو بپوشید

راه دیگر برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنید از پوشیدن دامن هایی که تا ساق پا و یا تا مچ پا هستند ، خود داری کنید.

راز چهارم در انتخاب لباس مجلسی: لباس های با خطوط و طرح های عمودی بر تن کنید

اگر قدبلندتر به نظر برسید ، شما را لاغر تر خواهند دید. استفاده از طرح ها و خطوط عمودی کمک می کند که بلندتر و باریکتر دیده شوید. خطوط عمودی چشم ها را به بالا و پایین خواهند کشید و نا خود آگاه شما را کشیده تر نشان خواهند داد.

راز پنجم در انتخاب لباس مجلسی: کفش پاشنه بلند بپوشید

یک جفت کفش پاشنه بند ، پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد. لازم نیست کفش هایی که پاشنه های خیلی بلند دارند را انتخاب کنید. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد ، شما را لاغر تر و قدبلند تر نشان می دند. سعی کنید پاشنه های زیر 8 سانتی متر را انتخاب کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

ترفندهای فوق در انتخاب مدل لباس مجلسی و لباس شب ، به شما کمک خواهند کرد که لاغر تر و قد بلند تر به نظر برسید. قبل از رفتن به مهمانی بعدی اگر احساس کردید زیادی چاق شده اید ، قبل از انتخاب مدل لباس مجلسی خود ، این ترفند ها را بخوانید.

فروشگاه لباس خواب زنانه بازدید : 85 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

ست کردن لباس ارتشی لباسهای خاکی با ارتشی رنگهایی هستند که از قدیم مورد توجه و استفاده عموم قرار میگرفته و هیچگاه از مد نیفتاده . در این مقاله توصیه هایی به شما برای نحوه پوشیدن این لباسها داریم.

• یک شلوار خاکی رنگ که در قسمت کناری آن روبان دوزی شده و یک روبان هم در قسمت کمر آن بسته شده، با یک تی شرت رنگ تیره و همرنگ روبان دوخته شده بر روی شلوارتان، و یک جفت صندل، برای مهمانی ها و برای افراد متاهل هم مناسب است.

• یک شلوار برمودای خاکی رنگ با یک جفت صندل پاشنه بلند، و یک تاپ لمه، قابل ست کردن

 

 

• لباسهای خاکی رنگ اندام را لاغرتر نشان می دهد و برای تابستان رنگ مناسبی است. همچنین لباسهای خاکی رنگ بسیار راحت هستند مخصوصا اگر شلوار جین خاکی رنگ را با یک بلوز راحت و یک کفش اسپورت بپوشید. یک بلوز آستین بلند طرح دار با یک شلوار برمودا و یک جفت کفش تخت و مسطح قابل ست کردن است.

 

 

• یک شلوار راسته خاکی رنگ، با یک کت خاکی رنگ که در قسمت کمر آن کمربندی قرار گرفته با یک کیف با طرح پلنگی و یک صندل پاشنه بلند زیبا به نظر می رسد.

 

 

• اگر مایل نیستید شلوار جین بپوشید، یک شلوار پارچه ای نسبتا تنگ برموردای خاکی رنگ با یک تونیک آستین بلند بپوشید.

 

فروشگاه لباس خواب زنانه بازدید : 41 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما اهل پوشیدن لباس سفید هستید در لباس‌های سفید آرامش و تازگی وجود دارد که آنها را شیک می‌سازد! این عقیده طراحان مد و لباس است. به خصوص اگر این رنگ در روزهای گرمای سال پوشیده شود شیک‌تر هم جلوه خواهد کرد.

 

 

هرچه دمای هوا بالاتر می‌رود پوشنده لباس سفید آرام و خونسرد به نظر می‌رسد. بهتر است نگاهی به بعضی از اصول پایه، در پوشیدن لباس‌های سفید بیندازیم، یکی دو نکته برای یادآوری اینکه چه وقت باید لباس سفید پوشید وجود دارد:

 

 

 

۱- مراقب باشید که کجا لباس سفید می‌پوشید:


از آنجایی که سفید نور را منعکس می‌کند و هرچیزی که در زیر آن قرارداشته باشد را بزرگتر جلوه می‌دهد، پارچه سفید را برای هر لباسی استفاده نکنید زیرا آن بخش‌هایی از بدن شما که بزرگ هستند را بزرگتر جلوه می‌دهد. در عوض می‌توانید لباس سفید را برای بخش‌هایی از بدن که کوچک هستند استفاده کنید تا عیب‌های بدنتان پوشیده شود.

 


۲- از لباس کشباف سفید چشم بپوشید:


اگر شما یک پرستار، تازه عروس، یا حتی یک کودک زیر پنج سال هستید، لباس کشباف سفید را به گوشه کمد لباس‌هایتان بفرستید؛ این لباس شما را ریز، کوچک و حتی کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

 


۳- در مورد پوشیدن کفش‌های سفید دوباره فکرکنید:


کفش‌های سفید جیغ می‌زنند: بهار و تابستان! شاید به همین دلیل است که خرید کفش‌های سفید در فصول گرم متداول‌تر است. اما از آنجایی که کفش‌های سفید پاهایتان را بزرگتر نشان‌می‌دهند و همچنین می‌توانند بلندای پایتان را کوتاه‌تر جلوه دهند؛ شما با پوشیدن آنها کوتاه قدتر به نظر می‌آیید، پس بهتر است برای رسیدن به اهداف خیالی‌تان انتخاب بهتری داشته باشید و در جست‌وجوی مدل و رنگ کفشی باشید که پاهای شما را باریک و کشیده نشان دهد.

 

 

۴- برای مهمانی عروسی سفید نپوشید:


اگر شما عروس هستید یا مهمانی عروسی متعلق به شماست سفید بپوشید، ‌در غیر این صورت سعی نکنید لباس سفید یک دست را برای مهمانی شب انتخاب کنید. سعی نکنید با عروس که بزرگترین روز زندگی‌اش است رقابت کنید.

 

 

با تمام این تفاسیر، اگر شما هیچ رنگ دیگری را دوست ندارید و فقط سفید به شما می‌آید و تنها رنگ انتخابی شما است، سعی کنید از رنگ کرم نزدیک به سفید، به جای رنگ سفید عاجی، پوست تخم‌مرغی یا صدفی استفاده کنید. پس ناامید نشوید و سایه‌ای دیگر از رنگ سفید را به جای سفید خالص امتحان کنید.

 

 

دقت کنید که پوشیدن رنگ سفید بهترین راه برای شیک به نظر رسیدن، آرامش داشتن و لذت بردن از هوای گرم است. اگر این اصول را به‌کار ببرید، وقتی لباس می‌پوشید، حتما آرام و البته زیبا به نظر خواهید آمد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 1,533